En jätte viktig lista eller inte men ändå.

Vad heter du? - Emilia
Vilken är din favoritparfym? - DKNY red apple
Hemmakväll eller utekväll? - Utekväll lätt!
Vad är ditt yrke (jobb)? - jag jobbar på lindab arena
Hur mår du just nu? - jag mår bra fast är trött som alltid
Vill du gifta dig? - ja men då ska det vara ett riktigt stort bröllop på en strand
Vilken dag på året är den bästa enligt dig? - jag vet inte men jul,nyår och födelsedag är alla tre bra dagar.
Civilstånd? - Singel and livin' the dreeeeam
Pamela Anderson eller Carmen Electra? - Pamela
Chris Brown eller Ne-Yo? - Chris Brown
Nämn 3 positiva egenskaper hos dig själv?  - tar vi en annan gång.
Vad får dig på fall hos en kille/tjej? - humor & charmighet
Skulle du kunna skönhetsoperera dig? - jag hade kunnat men vet inte om jag hade vågat
Hur många barn vill du ha / har du? - jag har inga, men i framtiden vill jag ha en pojke & en flicka
Vad tycker du om adoption? - riktigt bra och om jag blir rik ska jag adoptera en tjej från afrika
Vilken maträtt tycker du bäst om? - tacos kanske
Kjol eller klänning? - Klänning
Kurvig eller smal? - svårt, inte för smalt och inte för kurvigt lagom
Har du ngn tattuering? Nej inte än men vill och ska någon gång när jag kan bestämma mig
Vilken musik föredrar du? - blandat men absolut inte klassiskt eller hård rock
Vilken är den bästa skådespelaren / skådespelerskan? - vet inte men en snygg är Brad Pitt
Har du ngn piercing? Om ja, var? - Öron & navel
Vad har du för mobil? - samsung u600
Vem betyder mest för dig? - Vänner & familj
Vad är det dyraste du någonsin köpt? - måste ha varit något klädesplagg
Hade du kunnat tänka dig att jobba som modell? - nej är för glad för mat ;)
Vilket är ditt favoritprogram? - desperate housewives
Har du någonsin varit otrogen? - alla gör vi våra misstag
Hur bor du, villa, lägenhet, radhus eller annat? -  lägenhet
Har du ngt husdjur? - japps Tiger & Fantomen två små söta kisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0