Avsluta meningen

jag har insett att min senaste kyss var ganska onödig
jag lyssnar på lugna favoriter
jag pratar mycket & ofta
jag tycker om jucie
mina bästa vänner är världsbäst ♥
min första riktiga kyss var mysig
jag avskyr när det luktar mat här hemma
kärlek är fint på film men inte lika puttigull i verkliga livet
någonstans, tänker någon på dig
jag kommer alltid älska min familj
sist jag grät kan jag inte komma ihåg
min mobiltelefon är snygg & sexig
när jag vaknar på morgonen vill jag bara sova mer
innan jag går och lägger mig gör jag tusen saker som jag
egentligen borde göra dagen därpå
just nu tänker jag på att det ska bli jobbigt att gå upp i morgon bitti
bebisar är riktigt söta & gulliga
idag har jag sovit middag för första gången på typ flera månader
ikväll har jag varit med kajjan girl
imorgon kommer jag va i skolan & typ göra ingeting
jag vill verkligen ha mer kläder & pengar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0