All by myself

Igår kväll när jag hade fixat mig så åkte jag hem till Metsan där redan Lojs och Sara infann sig. Där drack vi sedan lite vin och senare kom det även 4 styckna till och förfesten var i full gång. Det var jätte trevligt och vid tolv tiden åkte vi ner till stan kände mig inte dock för peppad till att gå ut så det blev bara in runda på shakespeare sen åkte jag hem i lagom tid skönt.

Så när jag vakade idag mådde jag alldelles utmärkt, har hitintills inte fått något gjort tänkte sätta igång och plugga lite på turismen nu för sen kommer Johanna hit, var riktigt längesen jag träffade henne så det ska bli riktigt kul att träffa henne igen. Dessutom har hon fortfarande inte sett vår nya lägenhet för jädra dåligt men nu så.

Resten av dagen kommer jag plugga och i kväll blir det mys framför tvn med mamma & pappa. Nu har ju min bror lämnat oss, jag kommer nog sakna honom, jag som varit så iskall med det men ska sanningen fram så är det klart jag kommer sakna honom det är ju 2 månader och ibland så är han ju faktiskt världens bästa bror.

Kommentarer
Postat av: susan

fin bild <---------

2009-01-18 @ 13:47:08
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0