4 Januari.

Helgen är i princip slut och jag har haft en super bra helg!

I fredes blev det inget mys med min lis fis utan det blev utgång med Kajjan, förfest här hos mig bara hon och jag och massa party musse kan inte bli bättre. Sen åkte vi in till stan trodde det skulle bli tråkigt eftersom det var så lite folk ute, men icke vi hade riktigt roligt!

Något som inte var riktigt lika roligt var när klockan ringde klockan 11 igår, men det var bara att gå upp & fixa sig i ordning. Jag och Louise jobbade ju på Rögles arena Lindab igår, vi båda två var sjukt nervösa innan vi kom dit och när vi kom dit var vi typ som två frågetecken men som tur var löste sig allt. Och det var faktiskt roligt att jobba i logerna, ska jobba igen på måndag gött.

Kom hem igår vid halv nio tiden och klockan tio var jag och fikade med Louise, Kajjan & pesa inte mycket vila där. Riktigt mysigt tjejer, tack för fikan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0