090112

Lite plugg blev det allt iallafall i en två timmar och det är bra för att vara mig, jag brukar ju som sagt sitta kvällen innan och råå plugga. Men tänkte att detta året ska jag slippa denna stress och jävlighet så nu har jag satt igång med provet och i slutänden blev det bara 2 a4 sidor visst man måste läsa på det andra med men inte lika viktigt.

Tittar lite på guldbaggen utan ljud men det verkar vara samma skit som grammisgalan för den galan var ju inte mö att hänga i granen, ska inte tala illa om guldbaggen för har ju som sagt inte ljudet på men det verkar inte kul. Fast glansa jävel brukar ju vara bra / rolig. Men nu får han ju nog vara seriös..

Veckans planer
Tisdag:
skola, plugg och sen farmor med bror & kusiner
Onsdag: skola, plugga satan i det
Torsdag: skola sen jobba på rögle lindab arena
Fredag: ledig som varje fredag ;D Mys eller party!
Lördag: mys eller party!
Söndag: ladda för en ny skolvecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0