090126

Igår gick jag och la mig redan klockan tio för att vakna i tid idag men självklarrt kunde jag inte somna då, så vid tolv tiden somnade jag efter mycket om och men. Men det blev inget god sömn alls har vaknat en massa gånger, fast kom upp till klockan i tid trots det så det var ju bra. Att det kändes som jag hade blivit överkörd än en gång är en annan femma haha.

Skolan idag var helt ok, på turismen var det faktistk kul vi gjorde två "lekar" som handlade om observation och ögonkontakt. Efter lunchen bestående av bråsk köttbullar och morötter åkte jag och Louise till maxi där vi skulle observera kassörer och kunder. Folk trodde nog vi var knäppa där vi satt på bänken och glodde och skrev ner allt dem gjorde. Konstig läxa man kan ju undra vad vi lärde oss på den?

Resten av dagen har jag varit gyrmt uttråkad så jag har försökt roa mig med att kolla på oprah, någon dålig amerikansk komedi serie har inte koll på alla tusen som går på tv om dagarna också har jag tittat på när blondinbella dansade i Lets Dance i fredags. Fattar inte att alla tycker det är bra att hon åkte ut, nu har man ju inget att skratta åt i lets dance? ;)

Nu ska jag gå ut och gå en lång runda innan det blir mörkt så vi hörs, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0