090106

Tisdag blev som jag hade tänkt jag har inte gjort något speciellet bara varit hemma och tagit det lungt. Tittat på någon kass komedi på fyran och sedan gick jag en lång runda vid havet i min ensamhet med musik i öronen. Jag trivs ensam absolut inte alltid men ibland är det skönt att bara få va ensam och inte tänka på någon annan.

Har haft en konstig känsla idag vet inte vad man ska kalla det ångest? inte riktigt men har funderat en hel del idag på livet i allmänthet, skolan och lite sånt där. Lite ångest har jag allt eftersom det är skola på torsdag igen, inte för själva skolan utan för alla tidiga morgonar alla prov osv. Men jag ska inte hänga läpp det är en termin kvar, ett halv år inte ens det, 5 månader. Och på dem 5 månaderna är vi på praktik i 10.

Så livet leker ju med andra ord? Har inget att oroa mig för egentligen, jag har till och med ett jobb nu. Men sånna här dagar har man ibland och idag blev det en sådan dag, jag behöver värva ner och bara vara för mig själv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0