09 kommer bli ett bra år.

  • Klassresa till Prag eller Berlin
  • Genomföra vårt projekt: endagstur i skåne!
  • Praktik i 8 hela veckor, vill va på en kryssning så hoppas på det bästa.
  • Costa Brava
  • Balen
  • Studenten

Självklart kommer det hända en massa andra roliga saker men detta är ju saker man kan se fram emot en typ tråkig måndag som idag när man egentligen bör plugga. Istället hittar man på tusen andra saker att göra för att slippa. Varför gör jag alltid likadant, nej ska sätta igång nu. Ska inte sitta dagen innan med panik som jag gjorde hela år 08. Det är nytt år nu så kanske dags för en förändring när det gäller pluggandet. De är 4 ämnen denna terminenoch jag vill ha minst vg i  dem så nu ska jag fan plugga.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0