Väla.

Men innan vi begav oss till väla så var ju jag och Louise självklart i skolan en kort dag bestående av läxförhör, utvecklingssamtal och lite projektarbete. Slutade vid elva tiden och då åkte vi först till stan var bara inne och kollade på balklänningar såg några riktigt läckra måste nog gå in och testa där i morgon eller nästa vecka. Sen åkte vi då till väla, där vi först avnjöt en god kyckling sallad på graffitti sen började vi shoppa loss. Okej inte riktigt shoppa loss men kom iallafall hem ett par skor och ett linne rikare trots att vi gick där i ungefär 4 - 5 timmar bra jobbat haha.

Nu har jag varit hemma ett tag, åt en riktigt god soppa till middag innan bestående av räkor, fisk och vitt vin bland annat. Så är mätt och belåten, sitter här nu och tittar på Sveriges värsta bilförare i mellan åt haha totalt värdelösa, undrar hur jag kommer vara i trafiken? Säkert som en riktigt dåre eller så kommer jag köra som en kärring. Aja återstår att se..

Mina köp idag:



Linne från MQ



Skor från Sko Rönne
(mycket snyggare i verkligheten! men så brukar det ju vara)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0