Use somebody

Inte mycket pluggande här inte, jag har ägnat mig åt annat som inte är fullt så viktigt som att plugga men ändå. Läsa bloggar är mycket roligare än att plugga. Och sedan har jag även ägnat mig åt att duscha en riktigt varm dusch var sjukt frösen.

Ingen har väl missat att Victoria och Daniel nu har förlovat sig och som Louise skriver det är väl inget att göra en såå stor sak av? Då är det ju typ intressantare att Nicolie Richie är gravid igen? Nej jag bara skojar men det finns ju viktigare saker att skriva om än om deras förlovning.

Har nästan precis också tittat på ett sex and the city avsnitt och det är bara för bra hur ofta man än har sett något avsnitt med dem. Är det bara jag som fått det för mig eller är det så att det kommer en film till om dem?


Kommentarer
Postat av: LULULIS

det ska komma en film till! :D:D:D eller så är det både du och jag som är helt jävla ute och cyklar.

2009-02-25 @ 14:37:26
URL: http://louiseingridceli.blogg.se/
Postat av: e

ja det kommer en film till, britney spears ska vara med i den ;D

2009-02-25 @ 18:09:19
URL: http://egs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0