Torsdag

Skrev inte igår eftersom jag inte hade något intressant att dela med mig av. Var med Johanna och det var kul att träffa dig igen, hon har ju varit i Österrike den lilla räkan hela sportlovet dessutom. Sedan bestod bara min dag av plugg och väntan på att min bror skulle komma hem. Vid tolv tiden på natten kom han äntligen hem och hans tatuering var jätte fin ännu mer avundsjuk nu och han hade varit snäll och köpt en del saker till mig: armband, väska, tavla och tröja, tack så mycket för det!

Idag när jag vaknade av klockan var jag tröttare än vanligt fii fan, kan bero på att jag somnade klockan ett. Men iallafall masade iväg mig till skolan och gjorde provet som gick bra tycker jag. Sa hejdå till Corrin idag också som ska åka till Sydney i 3 månader nejdå inte avundsjuk hoppas du får det sjukt bra, kommer sakna dig.

Nu sitter jag här mätt och belåten har käkat en bakad potatis med kyckling från grafitti från ett tag sen, nu måste jag fixa mig för klockan tre ska jag ta bussen till jobb så vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0