Torsdag natt

Äntligen hemma från jobb, slutade klockan tio och är hemma klockan tolv men det är sånt man får ta när bussar och tåg inte passar. Iallafall min dag började bra tog det lungt innan jobb och sen åkte jag in till stan och köpte present till Frida som har 19 års fest i morogon. Klockan halv fem var jag och Louise på jobb och allting flöt på som vanligt och för engångsskull så vann Rögle mot Modo med 6 -2 så det var riktigt kul faktiskt.

I morgon blir det fest och jag tror & hoppas att det kommer bli sjukt kul, men det kan inte bli annat när SMTU3 är igång. Nu blir det sängen ska upp vid elva i morgon för att sedan åka till sjukhuset med mamma och hälsa på mammas kompis Jessica, så godnatt mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0