Tonight!

Ikväll vet jag inte vad som händer verkar som det blir en hemma kväll och det kan ju vara skönt eftersom jag ska jobba i morgon. Men självklart är jag sjukt sugen på att festa som vanligt fast får hålla mig till i morgon. I morgon är det ju även dagen som alla singlar hatar? Pratar ju självfallet om alla hjärtansdag. Kan inte påstå att jag hatar den dagen men det är en sjukt överskattad dag som bara affärerna tjänar på. Men det kankse jag bara tycker eftersom jag inte har någon pojkvän haha. Då är det ju tur att jag ska spendera alla hjärtans dag på jobb och efter jobb blir det förmodligen en go utgång tillsammans med min älskade Louise. Som jag även firade alla hjärtans dag med förra året och då blev det hur bra som helst!

Vet ni varför vi firar alla hjärtans dag egentligen? Eller varför vi började fira alla hjärtansdag? Det visste inte jag men tog reda på det och från början var det för att typ hedra helgonet sankt Valentin. Men på medeltiden började denna dag handla om romantik & kärlek också har det bara fortsatt så..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0