Söndag!

När jag vaknade igår mådde jag allt annat än bra men det ordnade upp sig och jag slog huvudet igår och käkade 3 korv med bröd. (Har inte ätit korv på typ 4 år) och det var hur gott som helst. På kvällen var det dags att fixa sig i ordning igen för att bege sig till Corrins avskedsfest, hon ska till Australien i 3 månader och praktisera. Så hon bjöd på middag flygande jacob och det var riktigt gott sen var förfesten i full gång för dem som pallade jag tillhörde dock dem som var helt slut och inte orkade festa igen. Men det var hur trevligt som helst ändå och vid elva tiden åkte vi in till stan, gick upp till Shakespeare där det var galet som vanligt. Vid ett tiden gick dem andra vidare och jag åkte hem var så trött.

Idag är jag lite piggare men inte mycket är sjukt sleden och är fett depp eftersom lovet nu lider mot sitt slut. Det är inte klokt vad snabbt det går när man har lov. Men snart är det fredag igen och då är det all in än en gång!

Dagens planer ser ut så här: plugga till marknadsföring för turism provet, se Changeling om den kan laddas klart snart, äta god middag med kyckling, kanske få lite frisk luft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0