Solig Tisdag

Vilket underbart väder det ser ut att vara utanför fönstret snö och sol. Dock tror jag och vet jag att det är kallt och jävligt. Ser ut som vår eller sommar om man bara tittar på himelen men man ser ju att det ligger snö på taken och marken tyvärr. Visst det är mysigt till denna årstiden men jag är trött på kyla, jag vill ha vår nu!

Idag blev det lite ändrade planer ska inte mysa med Kajjan utan jag och Louise ska bege oss till LA och bada på Karlslundsbadet heter det nog va? Och Louise tror hon ska dränka mig men i sjävla verket är det jag som kommer dränka henne. Nej vi ska bada bubbelpool, äta pommes och bara gotta oss.

Förresten måste bara tipsa alla om Magdalena Graafs bok Det ska bli ett sant nöje att döda dig.

 

Den är riktigt bra så om ni inte har läst den läs den.
Jag håller på och kan knappt sluta läsa den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0