Snow day.

Det blev inte slask av snön inte än så länge det har faktiskt lagt sig ganska mycket, kan vara kul om det stannar kvar annars är det bara jobbigt. Men det har ju som sagt snöat hela dagen, gick ut och gick en runda med mamma ändån innan och vi fick som jag skrev innan all snö rakt i huet haha. Men det var skönt med frisk luft!

Nu ska jag kanske plugga lite annars ska jag bara invänta semestersvenskar och made in sweden, en tv kväll med andra ord. Synd bara att jag inte äter godis för lite lösgodis och cola hade inte suttit fel nu.. Nejdå ska äta jordnötter ur ett dl mått mmm låter inte lockande.



Tänk om det hade sett såhär mysigt ut när man vaknade i morgon, sol & snö en fin kombination!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0