Skit väder.

Nu har jag och Louise varit och solat fick väl ganska mycket färg på magen och benen som vanligt men inte så mycket i ansiktet där man vill ha det. Har även smörjt in mig nu med doves bodylotion med bus så får hoppas att jag får lite mer färg nu och inte bara blir gul hehe.

Man blir ju så sjukt deprimerad när man tittar ut genom fönstret snö nu? Och dessutom lägger det sig typ inte, bara lite på tak och så. Om det nu ska snöa ska det ju snöa så det lägger sig ner och lyser upp lite, i morgon kommer det förmodlingen vara slask. Vad jag tänkte komma till när jag nämnde allt detta om snö var att jag vill gå ut och röra på fälsket men är inte så sugen på att bege mig ut i detta snöoväder för det blåsar så det snöar en rakt i nyllet. Aja får köra på mammas idé spring upp och ner för trappan 10 gånger men det var ju faktiskt gå jag ville göra, eller egentligen vill jag röra på mig och svettas ordenligt. Jag måste nog börja träna men frågan är bara vad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0