Shopping.

I morgon ska jag & min kära vän Louise till väla och shoppa loss, önskar dock att jag hade haft lite mer pengar att shoppa loss för hms, det löser sig.. Vill iallafall köpa något fint jag kan ha på mig i helgen också vill jag gärna köpa en väska men det ska vi nog titta på i stan ska kolla på second hand mycket roligare att ha en väska som ingen annan har. Får ta tillbaka min väska från Kajsa som egentligen är min mammas som hon hade när hon var ung den är fin och annorlunda, men den är i brunt skinn typ ljust brunt och jag vill ha en svart sådär lagom väska? Haha hur lät det nej men en mer vardagsväska man kan ha när man går och fikar eller bara går på stan. Sen någon gång snart måste jag inhandla en ny kort svart skinnjacka min är för lång och för stor. Ja det finns såå mycket jag vill shoppa nu och samtidigt måste jag spara vart enda krona typ som jag tjänar. Tur att lönen nu i februari blir bra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0