Shear genius

Sitter och tittar på det nu i mellan åt och på tal om detta programmet som ju handlar om att klippa hår efter en frisyr. På lördag ska även jag klippa mig hos Jennie, blir bara topparna för jag vill ju ha långt långt hår till balen. Men tyvärr lär det ju inte växa så mycket till det är bara ungefär tre och en halv månad kvar till balen eller ja nästan fyra månader, så det får nog bli lite löshår. Egentligen hade jag velat klippa värsta korta balla frisyren men va fan jag vill ju skit gärna ha långt hår, aja svårt problem.

Nu ikväll har jag pluggat lite känns som jag kan det jag kan lära mig G delen och lite till så får se hur det går i morgon. Nu ska jag snart krypa ner i min säng och läsa lite men först måste jag plugga lite till, så godnatt så länge.

Återkommer i morgon!


Kommentarer
Postat av: anna

Tipsar varmt om pillerna "hårkontroll" som finns att köpa på Life och andra hälsokostaffärer. Mitt går växer mycket mer när jag äter dom! :D

2009-02-05 @ 09:38:00
URL: http://havannna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0