Set me free!

Igår var det galet kul, kvällen började med att jag, Kajsa och Louise begav oss till Landskorna och "hem" till Fredrica där Linda och hennes göteborgska vän pullan redan var. Emmelie joinade också efter ett tag och vi käkade tacos och sedan var förfesten i full gång. Frida och Angelica kom även dem och det blev ännu mer fest. Vid elva tiden åkte vi ner till stan där jag och Kajsa blev på någon konstig vänster avsläppta på Högaborg? Fattade ingeting, så vi fick snällt gå ner till stan och då blev det Bulls där jag råkade lägga mig rak lång i trappan som har resulterat i en sjukt svullen arm känns typ som det är en spricka men förmodligen är det bara inbillning.  För att dämpa min smärta fick jag och Kajsa dela en shotkanna och vi träffade även en hel del trevliga folk.
 
Klockan ett gick vi till Bakom där kön var jätte lång tydligen.. I sjävla verket stod vi kö i max en kvart men det var länge. Där inne var det som vanligt riktigt kul, vi dansade och dansade.

Tack så mycket för igår!



 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0