Seg dag.

Har inte gjort allt för mycket idag men pluggat fick jag iallafall gjort lite grann, skrev iallafall klart min sammanfattning. Ätit en god middag har jag också gjort och städat mitt rum så nu är här rent och fint. Annars jag är på sjukt dåligt humör idag vet faktiskt inte varför men antar att det är för att lovet är slut och man måste gå upp tidigt igen och plugga. Men det löser sig i morgon är det en ny dag. Nu blir det film och så ska jag äta något gott!

Nästa vecka:
Måndag: skola, sen jobb på Lindab arena
Tisdag: skola, plugga
Onsdag: skola, plugga, min bror kommer hem ;D
Torsdag: skola, jobb
Fredag: äntligen helg, fest hos Fredrica
Lördag: feel like a princess
Söndag: ingeting

Kommentarer
Postat av: din snyggaste vän! kajji (;

jahaa när kommer du ha tid att träffa mig då? ;O

2009-02-23 @ 13:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0