Party!

När Jennie hade klippt mig som förövrigt blev väldigt bra så träffades jag & Louise handlade på maxi sen gick vi hem till mig och åt lite, gjorde oss i ordning och började förfesta. Åkte sedan till Ängelholm, hem till Louises kusin Jocke där det var förfest med trevliga människor, pizza och en massa alkohol så klart! Vid elva tiden gick vi ut i Ängelholm först till nicks? typ nics päron cider? där var det proppat med människor och massa lysen bara bling blong typ skit jobbigt men det var ändå kul. Efter det traskade vi bort till Telegrafen i snöstorm typ? Fy för vad det snöade igår kväll riktigt kasst, håret blir ju inte vackert när det blir blött. Klockan ett tog vi tåget till Helsingborg och fortsatte vår utgång där blev det Bakom som vanligt och det var fullt ös medvetslös riktigt kul, all in blev det också.

Tack för igår allihopa en lyckad kväll helt klart!

Idag mår jag som jag förtjänar nej men jag mår faktiskt bra förutom att jag har sovit för lite och är törstig hela tiden, har nyss ätit en god frukost och ser nu fram emot att vi ska äta på burger king sen ska bli såå gott! Men innan dess måste jag verkligen skriva mitt jävla argumenterande tal i svenska låter inte så lockande men är så illa tvungen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0