På det idag igen?

Idag mår jag förvånansvärt bra men är trött och sleden som vanligt en lördag hehe. Blev väckt klockan halv ett så fick upp och hoppa då. Åt frukost med Mojjan sen blev det en lång promenad på stranden med Kajjan. När vi kom tillbaka hit åt vi lite tacos och nu har jag bara suttit här och lökat hela dagen. Jag som skulle plugga kommer sitta i morgon med panik över mitt tal som jag inte ens har skirvit en hel mening på suck, att man alltid gör samma sak!

Nu väntar jag på Kajjan igen vi ska äta god middag med min mamma potatisgratäng med kött och lohmanders bearniesesås ska bli riktigt gott, känner att jag börjar bli hungrig nu igen. Ikväll är det tänkt att jag och Kajsa ska ut men vi får se hur det blir med den saken. Får kajsa sin vilja igenom blir det en fet utgång och om jag får min blir det en skön hemma kväll. Men kan faktiskt inte bestämma mig för vad jag vill är sugen på båda. Så vi får helt enkelt se, återkommer i morgon med vad blev!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0