Onsdag.

Idag är det verkligen inte lika fint väder som det var igår men så länge det inte regnar är jag glad, nu snöar det och det har det gjort i stort sett hela dagen iallafall sen vid elva när jag vaknade. Synd man inte är liten längre för då hade man uppskattat det på ett annat sätt och gått ut och lekt i snön.Innan idag vid två tiden åkte jag mamma & pappa in till stan och åt kina mat på Östernspärla och det var riktigt gott är fortfarande jätte mätt. Nu Ska vi spela Yatzi och fika lite blir en riktigt hemma dag tillsammans med mamma & pappa. Och det kan ju vara väldigt mysigt ibland, har inget mer att berätta för tillfället händer som sagt inte så mycket idag så jag återkommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0