Not a good day.

Idag känner jag att allt är jobbigt & tråkigt, jag vill bara bädda ner mig under täcket och vakna upp när det händer lite mer roligare saker.. I skolan var det helt ok men vi var tvugna att vara kvar till två (skulle vara publik till de som redovisade sina projekt), så jag med mina två knäckemackor i magen höll på att svälta ihjäl och huvudvärken ska vi inte ens snacka om. Men nu har jag mat i magen och huvudvärken släppte lite grann. En annan tradig grej är att vi fick tillbaka samhällsprovet innan idag och jag fick absolut inte det betyget jag ville ha. Visst det gick inte kanon bra på provet men inte trodde jag att jag bara skulle få godkänt? Blir verkligen inte nöjd när jag får det, så får väl bättra mig till nästa gång..

Pratade med min bror nyss på msn och jag vill också åka iväg, jag vill bada & sola hela dagarna och festa hela nätterna långa. Livet är bra orättvist ibland, men någon gång i framtiden ska jag också ut och resa, det kommer! Nu ska jag kolla på bilderna min bror & dem förhoppningsvis har lagt ut på resedagboken och bli ännu mer avundsjuk och deprimerad.



Detta hade man ju inte tackat nej till, rena paradiset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0