Myskväll

Nu har Kajjan nyss lämnat mig, vi har haft en riktig myskväll med gotte, cola och självklart cheez ballz. Tittade på lets dance innan och det är väl ganska givande, såg nu att Hasse Aro fick lämna lets dance och det var väl på tiden? Stel gubbe typ? Nej han var duktig så duktig han kunde vara. Sen kollade jag och Kajsi på film.

I morgon ska jag klippa mig hos Jenni och på kvällen blir det party i Ängelholm hos Louises kusin också blir det utgång i Ängelholm kan bli trevligt att gå ut någon annastans än i hbg och träffa lite andra människor. Så jag tror det kommer bli en kanon kväll jag, louise och wolga också all in kan inte bli bättre.

Ska slänga mig i bingen nu så jag är pigg i morgon, godnatt!



Filmen vi tittade på gick på femman riktigt bra faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0