Måndgaskväll.

Jag har hör och häppna pluggat, men endast i 30 minuter sen pallade inte min hjärna mer var för hungrig men vad ska jag skylla på nu när jag har ätit? Bra fråga. Åt iallafall en god middag kotletter med cole slow & brocolli riktigt mumsigt var det.

Nu börjar mitt pluggandet bli riktigt dåligt, jag som inte skulle göra så sista terminen och sitta med allt dagen innan provet. Nej får nog ta mig i kragen alldelles strax och sätta igång och plugga i två timmar tills det är tv dags och stänga av datorn och lägga ifrån mig mobilen. Musik måste jag ha tror man lär sig bättre med musik eller inte helt plötsligt sitter man och sjunger med haha. Men då är lugnafavoriter perfekt för då blir man iallafall inte pepp. Så morsning korsning höres och synes puss.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0