Måndag

Gårdagen var allt annat än rolig, var grymt uttråkad och utanför dörren var jag inte heller. Nej riktigt seg dag och trots det somnade jag ändå inte förrens efter tolv.

Hade sovmorgon idag så klockan ringde lite efter åtta och det var som vanligt en nära döden upplevelse och självklart ville jag bara sova mer, men det var bara till att upp och hoppa. Och denna dagen har varit såå slapp & onödig, vi fick i uppgift att ta reda på saker vi kan göra när vi är I Prag och det gjorde vi typ i 2 h & 30 minuter lönt. Vi har till och med haft det i läxa en gång innan. Sen gick vi igenom vad vi kom fram till och snackade lite allmänt också fick vi sluta vid halv två. Hatar sånna här dagar när man lika bra hade kunnat stanna hemma och sova och sen pluggat lite då hade jag lärt mig mycket mer än vad jag gör i skolan en sån här dag.

I morgon är det frivillig dag eller ja vi ska till campus på utbildningsmässa, men tror nog jag skippar det. Stannar hemma och sover och pluggar på ekonomiprovet som jag även måste göra idag. Så idag blir det bara plugg, det enda jag har att se fram emot är maten haha och tv tittandet CSI & prison break.
 
Nej om jag ska sätta igång nu, lär återkomma inom kort när jag är trött på att plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0