Måndag hela dagen lång.

Har varit ute med Johanna och gått nu ikväll sen har jag även lyckats träna lite på mitt tal, fast jag kan det absolut inte än men jag orkar inte träna mer. Skolmotivationen ligger på nol, jag vill ha lov, men snart då får man andas ut ett tag. Men då klagar man väl på det? att man inte har något att göra på lovet. Aldrig är man nöjd iallafall inte jag gnäller och har mig, man borde tänka lite på barnen i Afrika för vad är våra problem jämfört med deras? Fast så kan man inte heller tänka? Då skulle man ju gått runder och mått dåligt över hur bra man har det jämfört med dem.

Nu får jag väl ta mig i kragen och träna lite mer på mitt tal så jag förhoppnigsvis lär mig det och inte är nervös i morgon av den anledningen, sen blir det csi och efter det bingen direkt. Så vi hörs i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0