Måndag

Sitter i skolan nu och har lunch blev två knäckemackor och ett äpple fin fin lunch eller inte, är fortfarande hungrig men sånt man får ta när det är fettfläsktärningar i matan med potatisbullar. Innan lunchen hade vi först samhälle med Egil och det var som vanligt, man fattar ingeting. Sen nu ska vi snart ha Turism igen och det hade vi efter samhällen med, fick våra betyg för höstterminen dock fick vi inte reda på dansbetyget men religionsbetyget fick jag äntligen reda på och jag fick det betyget jag ville ha.

Idag efter skolan ska jag hem och plugga på mitt tal som ska hållas i morgon hoppas jag har gjort rätt nu! Annras händer det inget interessant idag. Lär bli en tradig sketen måndag men snart så är det lov och då jävlar i det händer det grejer, okej kanske inte men det lär bli skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0