Hos Johanna

Hej hopp i lingondalen! 

Är hemma hos Johanna nu, hon håller på att packa för hon ska till Österrike i morgon och nejdå jag är inte avundsjuk. Jo fy för jag vill också komma bort även om jag aldrig har åkt skidor så hade det varit gött att komma iväg och festa satan och kanske prova på att åka skidor. Men någon gång i framtiden kanske när Johanna ska säsonga i Österrike..

Annars ikväll händer det inget jag vill festa loss men det var jag tydligen ensam om, tänkte ju att jag och Louise kunde dra till Bakom nu när Johanna ska jobba. Äh får partaja nästa fredag eller på Lördag ;D



Johanna & jag i somras :)

Kommentarer
Postat av: > Emelie

Fin bild!

2009-02-13 @ 14:33:46
URL: http://ejlo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0