Glasögon.

Idag har jag för första gången på väldigt länge använt mina glasögon nästan hela dagen, men dem är fan inte bra. Har förmodligen fått sämre syn för känns som jag ser bättre utan dem. Och sen är dem så satans små när jag ska kolla upp eller ner för jag får lixsom lyfta hela huvudet upp eller ner eller åt sidan. Så vart jag vill komma med detta är att jag skulle vilja ha ett par nya snygga glasögon. Får ta och boka tid för en ny synundersökning och kolla in några nya bågar.

Typ ett par sånna hära vill jag ha, det ska iallafall vara tjocka svarta bågar märket bryr jag mig absolut inte om tycker det är totalt oviktigt på ett par glasögon!



p.s filmen laws of attraction var bra & rolig! d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0