Get it out.

Nu har jag ätit god tacos paj och även hunnit med en liten runda på stranden där jag verkligen fick rensa mina tankar i min ensamhet. Kajsa tycker jag är knäpp när jag är ute och går själv, men det är så otroligt skönt ibland när man bara känner för att vara för sig själv. Och idag tänkte jag verkligen mycket på allt möjligt, promenaden hade sin orsak så jag tänkte mest på det. Ibland blir det så och det är så otroligt tråkigt, men jag vet att du tycker om mig ändå precis lika mycket som jag tycker om dig med. Vi måste nog lära oss att hantera vår ilska, jag har sagt det förr och säger det igen ge min en box säck så att jag kan slå ut all min ilska.

Ska alldeles strax käka chokladpudding och titta på film.



Blir denna filmen en tramsig romantisk komedi men det är säkert bra, det är ju iallafall bra skådespelare med!

Kommentarer
Postat av: Din bezta ven louis igen

så du fick din satans chokladpudding iaf?! jag fick ingen fruktsallad iaf :( men just nu ligger det brownies i ugnen och väntar på mig.. WIIIIHO! jag älskar dig beztiz men hata fucking deppmurrasöndagar!

2009-02-15 @ 20:15:32
URL: http://louiseingridceli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0