Friday.

Efter skolan åkte jag inte till stan och mötte min älskade mammi, gick in en sväng på Lagerhaus mamma köpte lite smått till hemmet. Sen gick vi vidare till Åhlens och tog en fika blev räkmacka och ramlösa för min del. När jag var mätt och belåten var jag redo för shopping, dock var det meningen att vi bara skulle kolla på balklänningar men så blev det inte hehe. En runda på gina och på h&m och jag var en väska och ett linne rikare. Men sen var det dags att kolla på balkänningar igen och jag provade 3 lila klänningar och en satt som en smäck men jag har såå svårt för att bestämma mig så jag kunde inte köpa den. För tänk om det dyker upp en snyggare, så jag ska nog trots allt sy en för jag vet ju precis hur jag vill ha den..

Nu har jag precis käkat middag färsfyllda paprikor med sallad riktigt gott, ska hjälpa mamma och sätta upp kakeldekoration i köket sen ska jag gå till Maxi och möta Kajjan för att köpa gottis. Blir en riktigt krängarkväll så vi höres senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0