Fridas 19 års fest!

Visst blev det skoj igår men kan inte bli annat när man festar med dem i klassen. Kvällen började inte så bra dock eftersom först hittade inte vi inte till Fredrica och sedan hittade vi inte hem till Frida men det löste sig och vi kom fram vid halv sju tiden. Hos Frida bjöds det på fördrink och sedan en god gryta och till efterrätt blev det kladdekaka med grädde och det var riktigt gott. Sen var festen i full gång och vi spelade ölspel & sanning eller konsekvens haha sjukt. När vi alla var fulla och glada åkte vi tåget in till Stan, där vi först gick till Shakespears och efter det blev det en snabb runda på Bulls. Sedan gick jag & Louise till Tivoli där det var Corona winter party och Corrin hade vunnit vip så det blev öl i massor, jag som inte ens gillar öl haha. Kvällen avslutade vi på Crom där det var galet mycket dans på borden till och med och jag hade riktigt kul.

Tack för igår!



Jag & Corrin



Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0