Fredag den trettonde

Otursdagen om man nu tror på sånt trams vilket jag inte gör!

Idag vaknade jag upp vid elva tiden och var hyffsat utvilad dock hade jag huvudvärk igen? Fattar inte det, det kan ju inte vara det med glasögonen om jag vaknar med huvudvärk.. Aja gjorde frulle sen låg jag och degade i soffan och tittade klart på filmen jag och mamma började se igår ett perfekt mord. Har även städat mitt rum idag och det behövdes verkligen ganska dammigt var det och katthåren ska vi inte snacka om, varför fäller mig söta älskade katt så mycket? Måste vara något fel på honom.. När pappa kom hem vid två tiden hade han tagit med sig Idolkaraoke spelet från jobb, men självklart funkar det inte eller så är det vi som är otekniska? Jag som ville sjunga, det är ju även perfekt på en förfest kanske inte idolkaraoke men karaoke överlag är ju riktigt kul tycker jag iallafall som älskar att sjunga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0