En liten lista!

folk får gärna kalla mig Emme eller Emilia
något jag gillar med mig själv är att jag har lätt för att skratta
något jag inte gillar med mig själv är att jag lätt blir irriterad för minsta lilla
jag är rädd för döden
jag kan absolut inte lösa ekvationer och annat som har med matte att göra
jag tycker om att umgås med mina vänner & min familj & självklart festa
just nu vill jag åka utomlands dit där det är över 20 grader
bästa känslan som finns är när allt flyter på som planerat
värsta känslan som finns är panik, när man verkligen inte vet hur man ska göra.
det godaste godiset som finns är cheezballlz men det räknas nog inte som godis
innan jag dör vill jag ha rest runt i nästan hela världen & gjort något bra för
mänskligheten
min käraste ägodel är absolut min dator
i present får du gärna ge mig pengar det får man aldrig för mycket av
just nu har jag på mig jogge, vit t-shirt och en svart kofta
jag tror på att man ska leva i nuet och absolut inte på gud
min favoritlåt just nu i - rony med Sophia Somajo
mitt stjärntecken är vågen och jag är verkligen en typisk våg
min favoritbok är någon självbiografi
min favoritfilm är förtillfället Twilight
mitt favorit tv-program är gossipgirl
min favoritparfym är DKNY det röda äpplet 
jag äter gärna
tacos & kinamat
jag dricker gärna cola och juice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0