Dagen

Som nu faktiskt har blivit natt och en ny dag. Iallafall jag & Louise var ju i Landskrona innan idag och badade på Karlslundsbadet och det var till en början förjävligt kallt så vi höll på att dö i vattnet. Och när det äntligen var ledigt i bubbelpoolen var där en massa skrikande och lekande barn som roade sig med att stänka vatten på varandra, men tyvärr kom de ju inte bara på dem utan även på alla andra som satt i poolen. Ett tag höllt jag på att dränka allihopa men jag skrek på dem lite så kändes det bättre. När jag och Louise ätit pommes och hamburgare kändes det ännu bättre och då blev det faktiskt ganska kul att vara på badhuset, men jag tror nog faktiskt att vi har blivit lite för gamla för sånna här slags badhus. Jag tål helt enkelt inte alla skrikande och lekande barn och dem finns det ju gott om på äventyrsbad.

Min kväll har jag spenderat med Kajjan & Natalie, vi tittade först på Shear Genius där Dee vann, var inte så insatt i programmet men trevligt att en tjej vann för engångskull. Brukar nästan alltid vara killar som kammar hem det mesta nu för tiden. Sen satte vi på filmen Quarantine den amerikanska verationen av Rec och den var inte särskilt bra, nu har jag förvisso inte sett Rec men Kajsa sa att det var exakt samma handling och repliker i den som i Quarantine. Och hon tyckte Rec var mycket bättre, så ni som funderar på att se på den amerikanska versionen se Rec först. Nu tänkte jag stänga av datorn och krypa ner i min säng och läsa min braiga bok och sedan sova så godnatt!

Kommentarer
Postat av: > Emelie

Vilka kapitel har vi prov på i turismen?! :)

2009-02-18 @ 12:02:11
URL: http://ejlo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0