Back for good

Blev lite plugg tillslut ändå och nu kan jag hela g delen av provet alltid något. Idag blev jag väckt av min mamma klockan kvart i tio för en elektriker skulle komma hit och fixa där man släcker & tänder lampan i mitt rum och på toaletten. Toalettlampan har varit tänd sen i lördags så det var på tiden. Upp och hoppa fick jag göra mer dö än levande men lika bra det trots att vi är lediga, så att man somnar i lagom tid ikväll.

Hela dagen har jag tänkt att snart ska jag plugga (måste ju lära mig vg & mvg delen också) men tyvärr har denna tanke inte inträffat än, jag orkar verkligen inte. Har gjort allt annat fast denna gången har jag inte städat mitt rum istället för att plugga men det skulle behövas. Har inget planerat idag och det känns tråkigt är jätte uttråkad och då lockar det ännu mindre att plugga, nej för tusan nu ska jag verkligen ta mig i kragen och sluta berätta en massa ointressant och sätta igång och plugga. Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0