Äntligen!

Jackan är nu min okej inte riktigt ännu, men den är beställd och jag blev sjukt glad när jag såg att den fanns i storlek 38! Wihoo vad kläder, skor & väskor kan göra en lycklig.

Har för ett tag sen ätit en god frukost tillsammans med min älskade mammi, och snart ska jag göra mig i ordning för att åka in till stan som sagt. Är så rädd för att jag ska ångra mig gällande min balklänning men snart finns det ingen återvändo när jag visat han dem bilderna så blir balklänningen ungefär så ju, men den ska nog bli hur snygg som helst!

Igår ringde min bror hem som är i Thailand för er som inte vet och han den jävelen har tatuerat sig, aldrig trodde jag att han skulle göra det. Det är jag som alltid har snackat om tatueringar och han har sagt att det är fult och att han aldrig hade kunnat tatuera sig. Också har han gjort det nu blev lite chockad kan jag lätt säga, snart kommer bildbeviset på resedagboken ska bli spännande att se. Och jag är sjukt avundsjuk, så nu kan inte jag vara sämre än honom så när han kommer hem sitter det en tatuering på min kropp också ehm förhoppnigsvis om jag någon gång kan bestämma mig kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0