Äntligen Lördag.

Vakande vid elva tiden av att min kära pappa pratar i telefon och som vanligt när han pratar med Peter försöker dem överrösta varandra och typ pratar som att dem ska nå dit den andra är helt sjukt vilken mörk hög röst han har haha. Fick snällt gå upp då för kunde inte somna om men man ska inte sova för länge då blir man bara seg. Nu sitter jag här nyduschad och ska snart bege mig till Jennie som ska klippa mig.

Sen ska jag och Louise fis träffas på maxi nya mötesstället haha ska indhandla lite blannevan och sen ska vi hem till mig och börja förfesta okej kanske inte riktigt såå tidigt men nästan. Ska ju ta bussen till Stan redan klockan kvart i sex så det gäller att börja tidigt hehe. Därefter beger vi oss till Ängelholm och festen kan börja, ha en riktigt kul kväll för det ska jag ha!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0