Alla hjärtans dag i ett nötskal!

Alla fjärtans dag började med att jag och Louise begav oss till Jobb och där var det som vanligt får man väl ändå lov att säga. Maten var god, det var inget överskattat alla hjärtans dag trams, och rögle förlorade igen! Efter jobb gick vi igenom hela Ängelholm för att komma till tågstationen och det var kallt och jävligt men vi fick ju ändå ganska trevligt sällskap!

Sen åkte vi hem jag och Louise var och en till sitt för att fixa till oss för en riktigt festar kväll trodde vi. Kajjan joinade också och så var vi alla tre här hos mig gjorde oss i ordning och drack lite vin. Vid elva tiden åkte vi in till stan och gick till Club Glidslem men det var inte mycket att hänga i granen haha så det blev en runda inom Shakespeare. Och där var det en massa galna människor faktiskt, men tyvärr var festhumöret vid denna tidpunkt lika med noll. Så vi tre deppiga tjejer gick och åt på kebab house, där blev det kvällens roligaste när Kajsa frågar en som jobbar där hur gammal är den där? (pekar på 1920-talets modell av bandspelaren inne på kebabhouse) och han svarar kl 9. Det kanske inte låter så roligt men vi alla tre höll på att dö av skratt och mannen som vi frågade fattade absolut ingeting haha!

Så kvällen slutade tidigt redan vid ett tiden men lika bra var väl det för på fredag blir det jävlar i det all in det kan jag lova.
                                                                                                

Mina favorit tjejer och jag :)


 


Kommentarer
Postat av: Din bezta ven Louis

I love uuuuuu! :D

2009-02-15 @ 14:10:41
URL: http://louiseingridceli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0