A good tuesday

Skolan idag rullade på bra och på svenskan höll jag mitt tal om adoption och det gick alldeles utmärkt förutom att jag typ var nervös i kroppen haha mina ben skakade om jag stod still. Tror ingen märkte det men kan inte förstå denna ständiga ofrivilliga nervositet trots att jag inte känner mig nervös aja någon gång kommer jag över den. Efter skolan gick jag och Louise till badhuset på söder och simmade 40 längder, riktigt gött att få röra på flärret. Får jag ta och göra oftare, när jag kom hem gjorde jag en god tonfisksallad och kollade på gårdagens Prison Break efter det kom min kära vän Kajjan hit så det var hon och jag & Kersten ett tag, vår favorit. Nu har vi kollat på alla nightvision avnsitt med honom och jag säger bara jag kener vad jag kener.

Vid sju tiden gick vi hem till Kajjan också tittade vi äntligen på Twilight inte världens bästa kvalle men fy farao vilken bra film. Jag som aldrig har gillat overkliga filmer med till exempel vampyrer men denna filmen klår allt.



Så nu är även jag som så många andra tjejer kär i Edward Cullen, vilken snygging alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0