4 Februari.

Provet idag gick absolut inte som förväntat för han hade självklart ändrat provet och det var inte alls samma saker som kom, dumma Egil. Varför bytte du ut provet och la till en massa? Aja det blir nog bra ändå förhoppningsvis i allafall.
Skolan idag var för övrigt väldigt onödig, på svenskan satt jag och Louise i 2 timmar och pratade om allt möjligt. Pluggade lite till ekonomiprovet gjorde vi också men absolut inte det vi skulle göra. Sen var det provet då och egentligen skulle vi haft utvecklingssamtal idag men vår lärare är sjuk igen så vi fick sluta.

Kom hem och gjorde en jätte god lunch med kyckling och massa grönsaker och creme fraishe mums. Till efterrätt gjorde jag och mamma hallon & blåbärs smoothie. Nu ska jag snart skrubba min kropp för att sedan åka iväg och sola med Louise. Men först ska jag titta lite på marknadsföringsläxan vi ska tydligen kunna hela kap 4 utantill för vi ska hålla "lektion" i morgon ja kej typ? haha.

Annars så har jag två skotthål i huet ett i pannan och ett vid hakan sexigt, jag hatar finnar, jag hatar min hud. Hur tusan ska man göra för att få bort alla finnar? Det hjälper ju inte att jag kletar på en massa foundation och puder det gör ju bara saken tusen gånger värre. Får hoppas jag får mycket färg nu när jag solar också får jag smörja mig med bus så jag kan gå utan smink. För det är nog den enda anledningen till att jag har foundation för att dölja alla skavanker i huden.

Dags att göra läxan nu, på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0