1 Februari.

Nu är det ny månad för alla som missat det Februari och Janurari är då alltså äntligen slut. I morse när jag vaknade kände jag ungefär som Louise låt mig somna om men inte ville jag vakna på måndag utan typ på fredag. Okej så hemskt är det inte i skolan men denna veckan blir det mycket plugg. Och denna söndagen har än så länge bara bestått av plugg, jag har gjort nästan alla frågor om marknadsföring, sen har jag även skrivit en sammanfattning på ekonomiprovet som jag inte fattar någonting på? Massa diagram och siffrr och skit och mög herregud hur ska jag klara detta prvov? Tur jag är ute i ganska god tid..

Annars idag det är fint väder men kallt och jag har inte varit utanför dörren ännu, lär väl stanna inne hela dagen. Ska strax bädda ner mig i sängen och läsa lite och kanske sova en stund. Känner mig fortfarande inte riktigt frisk, har dock inte ont i halsen längre och hostar inte så mycket. Men jag har blivit grymt förskyld nu typiskt alltid ska det vara något. I morgon har vi sov morgon och idag ska jag feta i mig pizza eller kebab och dricka mängder med cola riktigt gött för i morgon blir det gi igen, undrar om det har någon effekt när man har en hel helg med onyttigheter? aja återstår att se.


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-02-01 @ 16:23:51
URL: http://d
Postat av: Anonym

sovmorgon?! har vi? :D

2009-02-01 @ 16:24:06
URL: http://ejlo.blogg.se/
Postat av: Anonym

aa, älskar dem! dock är dem slut i alla normala storlekar i svarta och vita :(

2009-02-01 @ 19:06:48
URL: http://ejlo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0