090224

Gårdagen bestod av skola där det var tradig samhälle sen turism och vid tre tiden slutade vi. Och då var det bara att bege sig till nästa ställe som var jobb. Så jag och Louise åkte till knutpunkten där de råkade slinka ner lite cheeseburagre och sedan tog vi tåget till Ängelhom och Lindab arena. På jobb var det som vanligt förutom att jag fick 23 gäster som skulle äta lite mycket men det fixade sig och det var alkoholkontroll igår. Så "cheferna" stissade upp en lite mycket, du får inte göra så, gör så, så jag blev fan helt nervös men vi klarade oss ganska bra, bara några anmärkningar men inte vårat fel.
 
Idag när jag vaknade var jag för trött för att orka gå upp och gå till skolan, dessutom hade jag lite huvudvärk och kände av min förskylning extra mycket, antagligen bara för jag kände efter. Hade självklart kunnat gå till skolan men jag orkade verkligen inte så jag sov vidare till elva. Och då åt jag och mamma en lyxfrukost bestående av räkmackor så gott. Mycket pluggande har det inte blivit idag, fick besök av Kajjan för ett tag sen så vi var ute och gick en runda. Men nu däremot måste jag sätta igång och plugga, höres!



Köpte denna boken på bokrean innan idag.
Hoppas den är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0