090216

Det gick jätte bra på Alex Design och kalaset gick på 2900 kr, hoppas nu verkligen klänningen blir perfekt för annars är det ju inte värt så mycket pengar men det tror jag den kommer bli. Efter det tog jag och mamma en snabb fika på Åhlens bestående av kakor,kaffe & juice så det ska va när man har lov unna sig massa gott.

Nu är jag nyss hemkommen från Louise fis, var meningen att vi skulle plugga på vårt projektarbete men sjävklart blev det inte så. Vi svarade iallafall på något viktigt mejl men rapporten tittade vi inte ens på men det är som sagt lov. Däremot åt vi godis, kollade på det nya programmet charter hjälter som var lite för b och vi tittade även på plastikdrömmar. Fy för vad äckligt det är när man plastikoperar någon, jag visste att det var äckligt men inte såå äckligt. Såg ju ut som han misshandlade dem haha. Men ett par sånna fina bröst som hon den sista fick hade man ju lätt inte tackat nej till!



Jag tycker det är helt ok med plastikoperationer så länge man inte ser ut som hon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0