090211

Då börjar denna dagen dra sig mot sitt slut ganska skönt faktiskt! Sen jag kom hem idag har jag inte gjort något vettigt alls förutom att typ sitta här och fundera ut en ny design som jag tyvärr inte kom på, och sen har jag skickat massvis med sms till Louise som vanligt. Har även ätit en kycklingsallad från grafitti. Så inget intressant har hänt idag men i morgon däremot hoppas och känner jag på mig att morgondagen kommer bli så mycket bättre än vad denna dagen har varit..

Nu ska jag titta på semstersvenskar och sen blir det förmodligen en film med mamma, har ju trots allt sovmorgon i morgon till nio woho länge. Det borde vara förbjudet att börja skolan innan klockan halv tio på morgonen! Nu tvn hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0