Torsdag

Jag trotsade vattenläckan i torsdags och duschade ändå. Så det blev ju självklart utgång. Vi började här hemma jag, Kajsa och Louise med vin och massa skit snack. Sen bar det av till Zoo bar och som vanligt var där inget folk till en början men sen blev det ett jävla drag och jag älskar verkligen det stället. Vidare till Caridnal blev det när Zoo hade stängt och jag lyckades bli av med både Louise och Kajsa, hur man nu kan bli det när bara en våning öppen... Hängde istället med allt och alla och byggde nya broar, dansade och hade the time of my life som Louise uttryckte det. Alltså riktigt jävla kul med andra ord!


Kommentarer
Postat av: LOJJSI

vem fan har tagit den bilden? hahaha :D

2009-12-15 @ 19:09:20
URL: http://louiseingridceli.blogg.se/
Postat av: emme

Jag vet inte faktiskt haha, men den var på min kamera!

2009-12-16 @ 17:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0