Lille jul och julafton

Lill julafton skulle bli en lugn och harmonisk dag och visst blev den det till en början med god mat och mys med familjen. På kvällen bänkade vi oss i soffan för uppesittarkväll och spelade bingolotto och sen kom min bror på den ultimata idén att han skulle gå ut och jag blev givetvis också sugen. Så utgång blev det tillsammans med Kajsa, Niklas och Jeanette ett tag. Började på allas vårt älskade Zoo bar och sedan bort till Pl, för att avlusta på KOMPIS som nu bytt adress till Cirkus. Grymt mycket folk och härligt sällskap kunde inte bli bättre, ännu en toppen kväll.

Trodde jag skulle vakna på Julafton och må käpp rätt åt helvete men som tur var mådde jag förvåndasvärt bra. Öppnade morgon presenterna och åt en god frukost sen bar det av till min mobror och hans familj. För traditionens skull tittade vi givetvis på Kalle anka, dock var jag sugen på att titta på Anna ankas jul men det var inte så populärt konstigt nog. Efter kalle var det äntligen dags att äta massa julamad och gott var det vill jag lova. Kvällen rullade på följt av julklapsspelet, julklappsöppning, gröt, godis och spel. Julafton blev hur mysigt och roligt som helst, dessutom blev jag super nöjd med mina julklappar och tror att min familj också blev det!

Kommentarer
Postat av: katja

Jätte kul!!!!

2009-12-29 @ 18:47:25
URL: http://katja.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0